Presentation utav Number 1.

Jepp det är väl dags att man berättar lite om vem man är så.. here we go :)



mitt namn är Number 1 aka "THE Fork" har en bror (Number 2) vi är indirekt tvillingar skulle man kunna säga.
det är lite komplicerat men skall försöka förklara så att ni förstår. Vår pappa hade en trevlig kväll lyckats med det alla killar drömmer om, ragga upp 2 tvillingar (snygga oxå, så vi har fått bra gener;) ) Lyckades få följa med dem hem och gjorde en kanon match. stolt gick han hem dagen efter, skröt så klart för alla vänner å även okända personer på bussen.
några veckor senare fick han inte ett utan 2 samtal.... båda hade blitt gravida! så här sitter vi nu N1 & N2 med 2 tvillingar till mammor och samma pappa. lite rolig info.

Mitt dröm yrke är att få bli läkare. jag har gjort all utbildning och är klar att börja jobba. men det finns ett problem! Är och har alltid varit livrädd för blod. trodde det skulle gå över med diten, men nu värkar det som att 10 år utav mitt liv är kasstat år helvete :( nu jobbar ja ist på ett sketet ställe för usel lön.

aja ni kommer få lära känna mig mer, nu skall jag väl snart sova gammal å sleten som jag är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0