Inledning och presentation av Number 2.

Jaha då var oskulden kläckt här med. Vetefan hur det kommer att bli men vi får se. Kan bli kul. Jag och min nästan tvillingbror N.1 har länge pratat om att man skulle kunna skriva en bok av allt sjukt som N.1 tänker på och som vi diskuterar. Men eftersom böcker är sjukt ute så får det bli en blogg istället. Vet inte riktigt hur det kommer att bli upplagt men vi skall försöka få fram det konstiga som händer, försöka få fram lite olika perspektiv på saker och ting. Jag har länge sagt till N.1 att jag har en svart liten bok. I den svarta lilla boken skriver jag upp allt meningslöst och konstigt han säger. Tanken är att den svarta lilla boken skall få en egen kategori här så att även omvärlden får se vad som rör sig i hans huvud.

Våran blogg kommer inte att handla om som alla andra jävla bloggar om vad blondinbella eller någon annan brudjävel har för kläder på sig idag, ärligt talat vem bryr sig? Det enda intressanta är hur dom ser ut utan kläder.. Våran blogg kommer att handla om allt och ingenting. En stor sörja av meningslöshet och fantasi. Nåt åt det hållet i alla fall.

Vem är då Number 2? Som ni redan vet så har jag en nästantvilling (n.1) så den historien behöver jag inte dra igen. Kan komma med lite kuriosa att vi är födda på samma dag, jag 3 timmar o 55 min efter N.1 därav blev jag Number 2. Jag vill jobba som pilot och utbildade mig till det men någonting hände under utbildningen som nu gör att jag lider av lite lätt höjdrädsla. Inte fan finns det nån som vill anställa en pilot med höjdrädsla så här står jag o knegar på ett pissjobb tillsammans med N.1.

Det var lite kort om mig och om bloggen. Får helt enkelt se vad som händer i framtiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0