Bilolycka!



Number 2 var med om något helt galet idag. En bilolycka! Som tur var klarade jag mig utan några livshotande skador. Vilken tur tänker ni så att jag kan blogga idag igen!

Såhär gick det till. Påväg hem ifrån mitt och N1 tråkiga jobb hände det. Det var bilkö pga någon okänd anledning så det var bara att slappna av och låta det ta den tid det tar. Allting gick bra, lugnt och fint tills..

Helt plötsligt börjar idiotbilen framför min bil att börja rulla, jag tutar till för att göra idiotföraren uppmärksam på detta men det är försent... hans bil rullar in i min, inte bara en utan TVÅ ggr!! TVÅ GGR!! Jag tutar till igen och då kliver idiotföraren ut ur bilen och frågar varför jag kör på honom!?

Jag stod helt stilla sa jag och idiotföraren kan uppenbarligen inte köra bil och jag förklarar för honom att det var han som rullade in i mig och inte jag som körde på honom. "Okej, ursäkta" får jag till svar och sen hoppar idioten in i bilen igen. Rosenrasande som jag var så tog jag ett fint kort på hans bil bakifrån så har regplåten o allt.

Får se hur jag väljer att gå vidare med detta, brevbomb kanske skulle vara något? Än är inte den sista idioten född! IDIOT!

/ N2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0