För jäkligt

som vissa kasnke vet som inte följer denna bloggen, så är ju jag N.1 på arbets drift för tillfället.
lite trist eftersom ja e fattig och har mkt mkt mkt mkt mkt lite pengar att röra mig med.
skulle ngn vilja anställa mig eller kanske bara köpa mina sexuella tjänster för en godtagbar summa så är det
ngt som ja gärna ställer upp på.

för övrigt är livet kasst å suget, alltid lika kul att ligga på topp. funderar lite på vad som skulle hända om man
skulle para en get ett tåg å kasnke 3 ankor utav 3 olika kön. om ngn vet vad som kommer att födas på det å vem det är som föder det så kanske ni vill berätta detta innan ngn stackare i norra inonesien grubblar ihjäl sig på detta.

ja nu skall ja gå å deppa lite. kanske peta på min värdelösa lilltå som gör absolut ingen nytta alls, den bidrar inte med ngt den bara finns å glider med. jäkla parasit är vad den är. funderar på om man kanske skulle mörda den medans den sover, mohahaha.

skit ner er!!


// Number Fucking 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0