Ett litet tipps fån mig till er!

skulle det nu vara ngn där ute som är otroligt rädd för att korsa gatan, så skall ni spetsa öronen å lyssna noga här nu. För jag har det bästa tipset som ni någonsin kommer att få.

när du skall korsa gatan så har vi ju alla hört den gamla varianten titta till vänster, höger och vänster. för att sedan säkert korsa gatan.

men som med allt annat som uppgraderas å blir nyare å fräckare. tycker jag det är på tiden med ett nytt system.

och det lyder som följer: skippa att titta det är över reklamerat. blunda istället inta startposition, ha med dig en kompis som räknar ner från åtta till tre. när han kommit till 5 så börjar du med kullerbytta, upphopp med klapp ner å rulla två varv på sidan skutta runt i en ring som en kanin å skrik "JAG ÄR EN ROBBIT UTAN BEEEEN"  följt utav en kullerbytta som avlutas i knästående skjutställning emot den eventuellt stoppade trafiken (om du har tur) å skrik "SPRING FÖR ERA LIV, STORA KÖTTBULLAR BOR I ERA MAGAR!"

på detta nya och smidiga sätt tror jag att fler kommer tycka det är roligare och finna det säkrare att korsa vägarna.
hoppas nu alla gillar denna iden, men har ni åsikter eller kanske förbättringar så har ni ngn stans omkring er en soptunna där ni kan lägga det förslaget för det jag säger är alltid bäst!!

N.1 is out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0